Snelweg: verschil tussen versies
(22 tussenliggende versies door 4 gebruikers niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | Snelwegen zijn een door [[Hitler]] bedacht concept van vrijliggende | + | Snelwegen zijn een door [[Hitler]] bedacht concept van vrijliggende autobahnen. Snelwegen kennen doorgaans alleen ongelijkvloerse kruisingen, zodat de automobilist lekker hard door kan rijden. Maar…dat mág natuurlijk niet! |
− | + | ||
− | Er liggen in Nederland veel te weinig snelwegen, waardoor er de hele dag [[ | + | De [[Linkse Kerk]] probeert overal de [[snelheidslimiet|snelheid zelfs te verlagen]] naar 100 kilometer per uur, en als het even kan maar 80. Om de [[staatsruif]] te spekken, hangen ze die weg dan meteen vol met [[flitspalen]], want de [[linkse hobby's]] moeten wél [[betalen|betaald]] worden. Of wat dacht je van de [[kilometerheffing]]? Als wij een nieuwe [[auto]] hebben rijden we daarom altijd eerst naar [[Duitsland]], want daar mag je zo hard als je kan. |
− | <br> | + | |
− | ''Nee, het aller aller irritantst is dat in dit 3e wereldland grote doorgaande Noord-Zuid routes 2x 2 baans zijn.'' | + | Er liggen in Nederland nog steeds veel te weinig snelwegen, waardoor er de hele dag [[file]]s staan. [[Rita Verdonk|Rita]] zou daar wat aan gaan doen, maar dat is haar niet gelukt. Onder druk van [[Milieudefensie]] en [[GroenLinks]] mogen bestaande snelwegen namelijk niet worden verbreed omdat er hamstertjes naast wonen, en niet over elkaar heen omdat dat dan dus horizonvervuiling zou zijn. Dus blijven de snelwegen te smal en platvloers. |
− | '''lulde chubbychaser op 22-09-2010 15:59:31''' | + | |
− | + | ||
− | + | [[categorie:vervoer]] | |
− | + | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ''In tegenstelling tot de verwachtingen van onze (R)overheid ging de verkeersgebruiker zich WEL aan de snelheidsgrens houden. Dat betekende een fikse streep door de rekening van Den Haag, die toch wel weer een forse miljoenenopbrengst hadden ingecalculeerd van deze volstrekt onnozele maatregel. Nou dan maar gewoon weer 100 km!. Maar wacht U. Ze gaan zeker weer wat nieuws verzinnen, want die 1.700.000.000 Euro aan boetes zullen en moeten er ook komen. Trieste bedoening in ONS Nederland!!''<br /> | ||
+ | '''P.H.V., Zoetermeer | 13:42 | 03.07.12''' | ||
+ | |||
+ | ''beste mensen, als door deze weg de economie van wereldhaven Rotterdam weer opknapt is er straks misschien weer een keer geld voor kunst en andere linkse hobbies...eerst verdienen, dan pas opmaken weet je nog.''<br /> | ||
+ | '''spaarvarkentje, wereldhavenstad | 17:52 | 06.07.11''' | ||
+ | |||
+ | ''Onbegrijpelij dat 7 kilometer weg 900 miljoen meot kosten. Oftewel 2 miljard gulden. Dat is 128 miljoen euro per km. Ik denk dat de overheid wordt opgelicht of ze laten zich graag oplichten.''<br /> | ||
+ | '''Chris, AMS | 12:38 | 06.07.11''' | ||
+ | |||
+ | ''De wegen kunnen wel snel aangelegd worden, het zijn de linkse (gesubsidieerde) clubjes die alles tegenhouden!''<br /> | ||
+ | '''dutch bikkel | 18-03-11 | 12:01''' | ||
+ | |||
+ | ''Nee, het aller aller irritantst is dat in dit 3e wereldland grote doorgaande Noord-Zuid routes 2x 2 baans zijn.''<br /> | ||
+ | '''lulde chubbychaser Retecool Reaguurder op 22-09-2010 15:59:31''' |
Huidige versie van 20 aug 2012 om 19:58
Snelwegen zijn een door Hitler bedacht concept van vrijliggende autobahnen. Snelwegen kennen doorgaans alleen ongelijkvloerse kruisingen, zodat de automobilist lekker hard door kan rijden. Maar…dat mág natuurlijk niet!
De Linkse Kerk probeert overal de snelheid zelfs te verlagen naar 100 kilometer per uur, en als het even kan maar 80. Om de staatsruif te spekken, hangen ze die weg dan meteen vol met flitspalen, want de linkse hobby's moeten wél betaald worden. Of wat dacht je van de kilometerheffing? Als wij een nieuwe auto hebben rijden we daarom altijd eerst naar Duitsland, want daar mag je zo hard als je kan.
Er liggen in Nederland nog steeds veel te weinig snelwegen, waardoor er de hele dag files staan. Rita zou daar wat aan gaan doen, maar dat is haar niet gelukt. Onder druk van Milieudefensie en GroenLinks mogen bestaande snelwegen namelijk niet worden verbreed omdat er hamstertjes naast wonen, en niet over elkaar heen omdat dat dan dus horizonvervuiling zou zijn. Dus blijven de snelwegen te smal en platvloers.
In tegenstelling tot de verwachtingen van onze (R)overheid ging de verkeersgebruiker zich WEL aan de snelheidsgrens houden. Dat betekende een fikse streep door de rekening van Den Haag, die toch wel weer een forse miljoenenopbrengst hadden ingecalculeerd van deze volstrekt onnozele maatregel. Nou dan maar gewoon weer 100 km!. Maar wacht U. Ze gaan zeker weer wat nieuws verzinnen, want die 1.700.000.000 Euro aan boetes zullen en moeten er ook komen. Trieste bedoening in ONS Nederland!!
P.H.V., Zoetermeer | 13:42 | 03.07.12
beste mensen, als door deze weg de economie van wereldhaven Rotterdam weer opknapt is er straks misschien weer een keer geld voor kunst en andere linkse hobbies...eerst verdienen, dan pas opmaken weet je nog.
spaarvarkentje, wereldhavenstad | 17:52 | 06.07.11
Onbegrijpelij dat 7 kilometer weg 900 miljoen meot kosten. Oftewel 2 miljard gulden. Dat is 128 miljoen euro per km. Ik denk dat de overheid wordt opgelicht of ze laten zich graag oplichten.
Chris, AMS | 12:38 | 06.07.11
De wegen kunnen wel snel aangelegd worden, het zijn de linkse (gesubsidieerde) clubjes die alles tegenhouden!
dutch bikkel | 18-03-11 | 12:01
Nee, het aller aller irritantst is dat in dit 3e wereldland grote doorgaande Noord-Zuid routes 2x 2 baans zijn.
lulde chubbychaser Retecool Reaguurder op 22-09-2010 15:59:31